elizannnnn Kızlar sorum başlıkta kızım erken doğru 36 haftalık kilosu yaşıtlarına göre geri geliyor bana gore sizce hangısı daha çok kilo aldırıyor kullananlar lütfen Yazabılır mı?
mldzynpdv elizannnnn canım benim bebeğim 4 buçuk aylık ben çok uzun zamandır evolvıa kullanıyorum çok memnunum kilo alması doyuruculuğu gayet güzel içerik olarak aptamil den daha iyi. Aşırı gaz yapmıyo ben aptamil de kullandım ama benim bebeğimde hem çok gaz hemde kabız yaptı. Tabi her bebek farklıdır ama bize bu mama iyi geliyo
elizannnnn mldzynpdv ya paylaşmak ıster mısınız Bılmıyorum ama merak edıyorım kaç kilo doğdu su an kaç kilo yanı sütun ayda kaç kilo aldırdığını merak ediyorum
ObirRuya Benim kızım da 36 haftalık doğdu kilosu geriden geliyor doktor aptamil kullan dedi hemen kilo aldırdı ama şu an tam kilosunu bilmiyorum haftaya kontrolde belli olacak. Diğer mama hakkında bilgim yok o daha iyiyse onu alalım
mldzynpdv elizannnnn 37 haftalık 2790 kg doğdu. En son 4.ay kontrolunde 6.900 kg olmuştu şuan kaç bilmiyorum. Ama ben emziriyorum da.
ata7676 Canım benim bebeğim 34 haftalık 1800 gram doğdu ben Hipp Organic Combiotic kullandım gayet memnunum Sma optipro da güzel onu da bu ay vermeye başladım…