Arkadaşlar merhaba. Yeğenim için bir soru sormak istiyorum. 11 aylık kızımız kab değerleri ve sağlığı iyi çok şükür. Ancak kilomuz 7.750. Doktor kontrolünde Similac high energy kullanmamızı önerdi. Ancak yemiyor. Zorla yedirmeye çalıştığımızda ek olarak verdiğimiz besinleri tüketmiyor. Bu mamayı kullanan varsa nasıl kullandınız yardımcı olur musunuz? Bide bu mamayı nelerin içine koyarak verebiliriz? Internette bu konuya dair bir bilgi bulamadım buraya sormak durumnda kaldi m. Şimdiden teşekkürler