Kâr zarar hesabıyla veriyorlar antibiyotiği emzirme döneminde, doktor verdiyse vardır bildiği. Nioli yağı damlatmak ve kuru dut kaynatıp içmek biraz rahatlatabilir sizi. En iyisini siz bilirsiniz ama bebeği sütten kesmek için biraz iyileşmeyi beklemek daha iyi olabilir ikiniz için de. Eşiniz yardım etmiyorsa mecbur bırakın, bebeği bırakıp uyuyakalın, bebeği atacak hali yok, biraz zorlanır, zorlansın.. evet bebek biraz ağlar ama bir gün ağladı diye travma olmaz zaten o da onun babası yabancıya bırakmıyorsunuz. Siz toparlanmadan o bebeği daha iyiye götüremezsiniz, 1 gün 2 gün değil ki yavrunun size ihtiyacı bunu düşünün. yardım istemek zorumuza gitse ya da istediğimiz halde yardım göremesek Dr bazen arsızlığa vurmak lazım. Ev işine bakmayın biraz birikir her gün azar azar yorulscağınıza birgün aşırı yorulur halledersiniz ama önce iyileşin