defnemsiii bizde 8.5 aylık olduk ve 5.5 aydan beri çekiyoruz aynı durumu kızım öyle bir emiyor ki dişlerini kaşımak ister gibi. Ek gıda bizimde kötüydü ama eşimle neler yapıyoruz ben saçlarımı önüme alıyorum ceee yapıyorum orda gülüyor kızım açıyor ağzını hemen atıyoruz yemeği. Eşim parmağını ağzına veriyor tam ısırmak için açarken kaşığı ağzına sokuyor. Yiyecekleri iştahla yiyor itiraz etmiyor ama mesele kaşık görmesi nefret ediyor kaşıklar bir şey yemekten