sahaneee Oğlum yüz üstü uyumak için debelenip duruyor dönüyor ve uyuyo henüz 4 aylık sürekli kontrol ediyorum ama içim rahat değil başına gelen var mı asker oldum başında nönet tutuyorum dalsında çevireyim geri diye🤣
Elmsnghn sahaneee kafasını tam kendi ceviriyosa, dik tutabiliyosa kısacası kafasına hakim olabiliyosa tehlike geçmiştir. Ama kafasını kaldırır pat yüzünün üstüne düşer ve kendini kontrol edemez kurtaramazsa çok büyük risk.
sahaneee imaddesi öyle mi dersiniz kafayı çeviriyo falanda yinede tam dönemiyor diye pipirikleniyorum 😅🥲
sahaneee Elmsnghn döndürürüyo hakim kendine de internette 1 yalına kadar olmaz falan yazıları endişelendiriyo insanı o yüzden bekledim bende
sahaneee Çok yakında bende gidicem kontrole doktora danışmak mantıklı geldi şimdi önemsiz gibi gözüküyor ama o bilir yine iyisini çok iyi