Kızlar geçen de yazmıştım da ekinezya çayıyla alakali. İdrar yolu enfeksiyonum var. Ne yapcagmi şaşırdım artık. Ekinezya çayı iyi geliyo diyolar. Emziriyorum. Kimisi icebilirsin diyo kimi icemezsin zararlı bebeğe diyor. Kullanan var mı herhangi bir zararı olur mu acaba