Metehan45 ben 1 buçuk sene kadar şeffaf plak kullandım invisilagn, 50plak kullandım ciddi derecede caprasıktı dişlerim, dikkat etmeniz gereken iyi arastırın lütfen doktor ve marka seçimi önemli bu konuda, disiplinli bi süreç oluyor bu yaşta biraz zor gelse de sonrası çok güzel oluyor