mucizem24 haftanın 1 günü hep birlikte izliyoruz. Onun haricinde izlemiyoruz zaten oda alıştığı için bakmıyor artık ekrana oyuncaklariyla oynuyor. 8 aylığız dede, gel, hadi, baba, anne, mama, meme köpek koyun kedi sesini çıkartıyor. Gel gel, alkış, bay bay yapmayı öğrendi. Ben bu tarz şeylerin TV ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Biraz çocuğun kendi yapısıyla alakalı. Bazıları erken başlıyor bazıları geç mesela bizdede emekleme sıfır ama çoğu bebek 7 nci ayda emeklemeye başlamış bunun gibi yani..Kıyaslamayın bebisinizi vakti gelince herseyi zaten öğrenip yapacak..