İyi geceler sevgili anneler..
Yine bir salgınla burun burunayız. 1 yaşında ve 6 yaşında kızlarımda ateş, ishal, öksürük var. Hastaneye götürsem aynı şeyi yazıp yolluyorlar. İlaç veriyorum etkisi geçince yine ateşleniyor. Doğal bir ateş düşürücü var mı acaba ne kullanılabilir. Sürekli ilaca boğmak istemiyorum ama ateşi yükselince de korkup mecbur kalıyorum. Önerilerinizi bekliyorum