deepwater molfix sarı paket kullandım. Yumuşacıktı ve sızdırma yapmadı. Belki 1 kez onu da hatırlamıyorum. Primayı çok övülüyor diye aldım açar açmaz çok şaşırdım molfixe göre için biraz daha sert. Sleepy bio natural kullanmıştım ilk ona göre de daha sert bi yapıdaydı. Prima çok sızdırdı bir büyük numaraya geçtim, rahat ettim ama yine de arada sızdırdığı oluyordu. Bitince molfixe döndüm sarı paket internet satışıymış marketlerde yok acil olunca marketten mavisini aldık. Bakalım bugün yeni geçtim kesinlikle primadan daha yumuşak ama sanki 2 numarası primanın 2 numarasına göre çok daha küçük geldi bana. Bir numara büyüğü ile yola devam edebilirim beğenirsem.