333bd
İsyan olsun istemiyorum, bunu yazarken ezan okunuyor. İçimden geçenleri nasıl cümleye dökeceğimi bilmiyorum Rabbimin zoruna gitmeden, aşılama ile bir bebeğimiz oldu dünya tatlısı fakat maalesef bir hastalığı var. Ben belirsizliklerle doluyum, Rabbim inşallah nasip etsin elinden tutup parka götürebilmeyi çocuğumu ama bu olmayadabilir. Ya ben onunla neler yapmam parka götürmeyi bırak her neyse. Sağlıklı bir çocuk o kadar büyük bir nimet ki, böyle olaylara şahit olduğumda çok üzülüyorum çok kırılıyorum gerçekten.