iyi geceler herkese, 15 aylık oğluma yatak almak istiyorum ama kararsız kaldım montessori mi yoksa büyüyen beşik mi daha kullanışlı olur? odasını da ayırmayı düşünüyorum ama montessori de düşme tehlikesi olur mu? tek kişil yatağa dönüşen beşikler de küçük geliyor sanki