Deletedmom192 dogdugundan beri 2 sene anne sütü aldı yemekle pek arası yoktu mmeyi bırakınca yemeyr basladı ama benımde ek gıda sürecinde hatalarım oldu sanırım püre seklınde verdim tıkanır felan diye çok korkuyodum ve ona özel yemekler hazırlıyordum tatsız tutsuz ve yemıyodu bile. Bu sekılde devam etti ekmeklerın sert yerını yemez asırı yemek seçer aynı şeyleri yer durur çorbanın içindeki baharat agzına gelsın tükürür ama dısardan pizza döner söyliyim hepsını yer 😏Ben cok bıle bekledım büyüdkce alışır dedm ama hayır iyiice sinir etmye başladı kendimide onuda yıpratıyorum bu konuda. İnşallah gidince işe yarar sihirli bi değnek olucak bizim için işe yararsa.