Kafama taktım şimdi yatırdım oğlumu odasına koydum uzun kollu ve uzun pijama giydirdim ama üstü ince sıcaktır diye üzerini örtmedim aşırı terleyen bir çocuk ,sigaraya çıktım balkona o ara telefon konuşması yaptım içeri girerken kontrol edecektim telefona daldığım için aklımdan çıktı hemen hemen yarım saat 40 dk üzeri açık kaldı aklıma geldi hemen gittim sırtı terli göğsü soğuktu ince battaniye örttüm içerisi 26.6 derece hasta olmaz demi ?