Murat-nuray Misskokulum 4. Ay kontrolünde 43 cm demişti hemşire ne olck ki kötü bşy mi oluo az veya çok olduğunda cnm
Denizoglum Misskokulum 3 aylik kontrolunde 40 bucukdu persembe gunu asi ve kontrolumuz var 4 aylik kontrolu o zman yazarim bide
Murat-nuray Misskokulum anladm değerler normal herhalde bizim hemşire bşy demedi çünkü baktığnda saolasn
ozge3747 Prensesinannesi25 Benim kızım 2690 gr doğmasına rağmen 3 ay 15 günlükken 6 kiloydu şu an 3 ay 23 günlük. ☺️
Esraeymeneren Erkek bebek 40 cm 5500 kg canim bizimde nöroloji tskibimiz oldu sormaknistedigin bir soru varsa yardımcı olabilirim şuan normale.dondu ama.cok doktorlara goturduk