Philips Islak kuru aqua trio kullanıyorum 6-7 ay oldu. Süpürmesinden de silmesinden de çok memnunum. Fırçalarını kendi kendine temizlemesi en güzel yönü. Bence ağırlığı iyi, hafif denebilecek seviyede. Kız kardeşimin ise v15’i var, ondaki hareket serbestisi hoşuma gidiyor. Kolu çok yoracak bir ağırlığı da yok bence. Ben ıslak süpürmesi ve silmesi de olduğu için Philips tercih etmiştim. Yoksa kablolu Dyson süpürgemden çok memnundum zaten