betul97_ evet giydirmeside kolay, çıkarırkende kenarlarında yırtma yerleri var oradan yırtarak çıkarıyorum. Daha rahat oluyor normal beze göre. Özellikle de geceleri için kullanıyorum veya dışarı çıkacaksam 1-2 saat altını açamayacaksam içim rahat oluyo külot bezle