RedFlower_ sancı var ama düzenli değil benim çok daha sancılı nst lerim vardı 40+5de zor doğurdum birde ne kadar durdunuz nst de yarım saatte 4 kez sancı çıkınca önemsiyorlar sizin 4 kez olmuş ama ne kadar durdunuz bir de altta saatler yazar bakın kaç dk da bir yükselmiş ben o kadar alışmıştım ki nst de sancı çıkmasına yatış dedikleri an imza atıp çıkıyordum