52 günlük anneyim bebegim emerken nefes nefese kalıyor genzine de kactigi oluyor cok korkuyorum resmen bu durum yüzünden emzirmekten korkuyorum. Böyle olan var mı bebegi dik şekilde mi emzireyim hızlı hızlı çekiyor yada süt mü hızlı gidiyor anlamıyorum