Merhaba anneler oğlum Nisan ayında üç yaşına girecek yazın bezden çok rahatsız oldu 3 4 gün gündüz çıkarttım ama hiç lazımlıga yapmadı o zamandan beri banyoya lazımlıgını koydum sürekli bizle birlkte oda tuvalete geldi oturdu bizi gördü iki gündür niyetlendim artık öğrensin diye dün ilk gündü akşam eşim eline telefon verdi hadi oğlum tuvaletini yap yabboz oyununu oyna dedi çişini yaptı aferin dedik sevindik oda bizden çok sevindi sürekli çiş yaptım dedi gösterdi bugün nasıl oldu bilmem su süt çok içen oğlum gene içti ama üç kere çiş yaptı koca gün boyunca ikisini kiloduna yaptı en son gene eşim telefoj verdi yaptı gene çişini gün içerisinde bende yapar tuvaletini diye telefoj verdim kitap okucaz çişini yapınca dedim ama yapmadı normalde günde iki kere kaka yapar ama yapmadı gece bide o uyuduktan sonra bez taktım tekrar anneler nasıl bir yol izleyeyim dışarı cıkacagmızda nasıl yapıcam ne kadar süreye normal söylemeye başlar çok stres yaptım kendime 😥😥😥😥😥