Tgbtn Merhabalar bilmiyorum kaçıncı post bu konuda ama 😅 sütümün kesilmesini istiyorum ne yapmam gerekiyor lütfen yardım..
Esinzhl Tgbtn emziriyorsunuz sanırım önce onu kesmelisiniz. Sonra kendisi kesilir kesilmezse de sütü kesmek için ilaçlar var doktora danisabilirsiniz
dilekatesz Tgbtn ben emzirmeyi bir anda kestim bir hafta içinde geri vurdu kesildi. Ama bir anda bırakamayız derseniz de emzirme sıklığını azaltın
Tgbtn Esinzhl doktora danıştım ama azaltarak kesmeyi deneyin ilaç önermiyoruz dedi ve deniyor kesilmiyor
Tgbtn dilekatesz bir anda bırakabilirşm ama sorun göğsümün çok şişmesi dayanamıyorum acısına. Sağıyorum bşraz tekrar geri doluyor
Alyehus Tgbtn geçen bir doktora denk geldim. Sütünüzün kesilmesiniz istiyorsanız haşlanmış süt mısır yiyin içindeki nişasta keser, turşu yiyin fermente ürünler keser, adaçayı için bol maydonoz yiyin diye açıklamıştı 😀
zeynepdemrci Alyehus oha ben emziriyorum Mısır yiyorum arada turşu da yiyorum maydanozds bırakayım bari bilmiyordum :(((((((((((((((
htcysf zeynepdemrci bende hepsini yiyorum Allah’a şükür sütümde normal bence kesmenize gerek yok hiç biri sürekli yenen şeyler değil zaten suyunuzu vs bol bol için hiç bir besin bi anda sütü kesmez zaten
Deletedmom_897 Tgbtn Emzirmeyi bırakın önce sütünüz de kesilir zaten maşallah kocaman olmuş zaten sizi yoruyordur
Sekeroglannn Tgbtn Memeyi tamamen boşaltmadan biraz biraz sağmanız gerekiyor. Zamanla azalıp kesiliyor.
barlastimurunannesi Tgbtn bebeğiniz kaç aylık? Mastit olacak kadar sütünüz varmış maşallah benimki 10 aylık şimdiden azaldı
Tgbtn Sekeroglannn çok denedim az sağmayı ama göğsümün sağ tarafında süt yumru gibi oluyor masaj yapıyorum sağıyorum biraz ama geri doluyor bir türlü beceremedim ben bu işi
Sekeroglannn Tgbtn O yumru gibi şey bende de oluyordu. Elimi bile değdiremiyordum. Dediğim gibi bu yöntemle kesildi benim sütüm ama farklı fikri olan varsa onları da deneyin mutlaka
546-544 Ada çayı hemen kesiyormus gün içinde 2 fincan içip bir deneyin Birde mesela ödem artırıcı çaylar varya mesela maydanozu limonlu falan gün içinde o caylardan içmek lazımmış Son olarak mastit olmamak için sutu ilk başta sagmak lazımmış ama memeyi tamamen bosaltmadan yani varsayıyorum normalde 20 dkk sağım yapınca meme rahatliyorsa 5 dkk sağım yapıp bırakmak lazımmış son olarak sağımda sık yapılmamalıymis Kesmedim ben hala emziriyorum ama bunlar dogal olarak sutu azaltıp kesiyormus
Tgbtn 546-544 çaylardan içmedim ama sağım yapıp azaltmayı denedim bilmiyorum beceremedim hormonlardan mı neden azaldıkça arttırma gereği duyuyor galiba 😅