Bezi bırakalı 10 gün oldu gündüz sıkıntı yok söylüyor hiç kacırmıyor bazı geceler ise 1,2 kere kacırıyor . Sorum şu tuvalet eğitimindeyiz fakat Eve tıkılıp kaldık her pazar çıkardık oyun alanı ya da avm bişeyler yapardık smdi çıkmaya korkuyorum bende kızımda sıkıldı . Sizler ne zamandan sonra dışarıya cıktınız . Çişi ya da kakası geldiğinde wc bulup gidene kadar tutabilecekmi emin olamıyorm açıkçası