Meraba 2 buçuk aylığız sanırım alerjiden olabilir çünkü bizde kanlı mukuslu kaka çıktı ve beni emmiyor sagarak besliyorum biberonla da tam emmiyor gerçi en başından beri beslenme sıkıntılıydı ama şuan benim için kabus gibi besleme mevzusu çok yıprandım