gurbettebiana_98 size sonuna kadar katılıyorum. Yaklaşık bi yarım saat önce bebeğime 2-3 kez birkaç damla olacak şekilde verdiğim için merhametsiz anne damgası yedim. Fakat insanların anlamadığı şey şu. Bu arada ben gıda mühendisiyim içeriğini en ince ayrıntısına kadar biliyorum. İçinde papatya ıhlamur ve melisa var isterseniz katkı maddelerini de açıklarım size zararı olan bişey yok içinde. Fakat şöyle genel bir bakacak olursak ilaçların büyük çoğunluğu zaten bitki özleri veya ekstraktlarından üretilir. Siz bir yetişkin olarak 20 gün boyunca günde 7-8 tane havuç yerseniz a vitamini nedeniyle karaciğer enzimleriniz tavan yapar. Bu havucun zararlı bir besin olduğu anlamına mı gelir yoksa sizin gereğinden fazla tükettiğiniz anlamına mı gelir? Herşeyin fazlası zarardır. İlaç dozunda olmadığı sürece zehire dönüşür