nerminisitan
Sütün yağlı olması olayı tamamen eskilerin yalani bence, her konuda olduğu gibi bu konuda da birbirleri ile yarış halinde olan taraflardan birinin bebegi tombik olmuş ve “Benim sütüm yağlı bebeklerime yarıyor, seninki yaramıyor” denmiş gibi sjjsjsjs Belki bünye ile alakalı da olabilir tabiki ama ben şunu çok net bi şekilde tecrübe ettim ki “Süt bebegin ihtiyacına göre üretilir. ” Bebeğim su an 8 aylik ve şu ana kadar bazen sütüm azaldiginda bazen göğsümde birikip rahatsız ettiği için bazen de biberonla vermek için çok sagmisimdir. Ve benim sütüm de dolapta bekletince gördüğümde dediğiniz gibi yağ kısmı üstte ince bir tabaka idi çoğunlukla. Ama bi ara bebegim kabız olmuşken fark ettim ki aynı beslenme düzeni aynı ben ama sagdigim sütümün 4te 3luk kısmı yağ. Dedim demekki bebeğimin kabızlığı için yağa ihtiyacı var ve Rabbım bu gücü bu bedene vermiş yani. O günden beri bebek emdikce ağız salyasinin meme ucundaki deliklerden vücuda girip analiz edilip bebekteki hastalık eksiklik vs ne ise sonraki Sütün ona göre üretildiği bilgisine net bi şekilde inandim