Şuan bebeğim 6 aylık ve 5. Aydan beri yaklaşık bir buçuk aylığına geçici bir süreliğine çalışmaya başladım 3 saat süt iznim var 08:30-14:30 çalılıyorum. Annem bakıyor. Öncelikle bu kısa süreli tecrübemle şunu söyleyebilirim ki çalışmak bana çok iyi geldi. Biraz yalnız vakit geçirmeye çok ihtiyacım varmış , farklı şeylere kafa yormaya , farklı insanlar ile görüşmeye.
Hiç canını sıkma elbette özlersin ama senin için iyi yanlarıda olacak.