Farahmelis merhaba doktorlar 5-7 gun kaka yapmamasi normal diyorlar ama ben iki gun yapmayinca mudahele ediyorum. Cunki cok huzursuz oluyor kiyamiyorum aci cekiyor. Oglum 3.5 aylik. Ben hic zeytinyagi vermedim ama poposuna delige birazcik yag surdum. Fitil gibi etki ediyor. Birde bebekler icin olan fitil var evde. Eger yapdigim hic bir sey ise yaramazsa fitili yari bolup koyuyorum. Ama banyo yaptirarak, karnina masaj yaparak, bol bol emzirerek (sizde bolca su icip elma yiye bilirsiniz bende ise yariyor) kabzligi onlemeye calisin. Ise yaramazsa doktoruna sorun bence. 🙈