1demettt 15 günlük bebeğim bizim evdeki gibi annemin orda değil annemde yatırınca kesintisiz uyuyor kendi evimde kesik kesik acaba neden oluyor anlayamadım 🤨😁
birminnakannesi06 1demettt annenizin yanında sizde kendinizi rahat hissediyorsunuz bebeğinizede geçiyordur.Tabi ortam sıcaklığı da önemli
Deletedmom_220 1demettt yaa benim bebe de öyle şaşırıyorum . Annelerimiz güzel bebek bakıyor demekki olumşı enerji yayıyor olmalı. Ama bebeğe dikkat et haa ev harici her yerde uyıyacak gibi. Valla bnm ki öyle. Yakında kapı kapı komşu gezeceğiz
1demettt 210796 benim ev daha sicak annemin bana gore bi tik serin ama burda da babam epey sarip sarmaliyo onu simsicak oluyo ondan mi acaba diyorum
1demettt birminnakannesi06 ortam sicakliginda benim ev daha sicak ama kendimi eahat hissetme konusunda kesinlikle daha mutlu hissediyorum kalabalik aile ortami diye bilmiyorum ona geciyor mu his
birminnakannesi06 1demettt tabi ki anne ne kadar rahatsa bebekde o kadar huzurlu oluyor stres bebeğe kesinlikle geçiyor