Ya salonumda soyle bir tatlı alan oluşturmak istiyorum. Evim sadedir ben fazla eşya hiç sevmem. Hayal gücüm 0 , o yüzden düzenleme konusunda aklıma nasıl yapsam diye fikirler gelmiyor.
Ic mimar olan değerli fikirlerini benimle paylaşmak isteyen arkadaşlar veya fikir verebilecek arkadaslarda varsa olur.
Büyük boy aynası olsun istiyorum mesela ama neyi nasıl duzenleyeyim bilemedim 😅