Gzdnr17 merhaba tekrar geç dönüşüm için kusura bakmayın takviye olayı evet bence de kullanmalıyım ben bir senedir otomatik pilotta çalıştığım için kendimi unutmuşum cidden.Bizimkiler bir hafta oldu yeni yaşına girdiler ve ikisi de emerek uyuyor nerdeyse gündüz uykularında hiç sorun yaşamadım 7,5 aylıkken 2 uykuya düştüler şimdi 3 gündür tek uyku deniyorum ancak 2 saati bulmuyor ve akşama kadar uykuları geliyor maalesef hadi bi 20 dk lık şekerleme yatırayım desem ona da gelmiyorlar acaba erken mi bilemedim 🤷♀️. Gece beslenmesini teke düşürdüm 2 gündür babasıyla ben sadece gece 2 de emzirip yatırıyorum tekrar,bunu da sonraki haftalarda kesicem.Gece uykusuna kızımda aşırı direniyor ama o gece çok güzel uyuyor maşallah diyelim . Yani bu ay da 13:30 dan 20:00 a kadar olan ıyanıklık fazla değil mi 🤔