Merhaba kızlar başlıkta olduğu gibi saç diplerim ve enselerim yaralı egzama halinde işin kötüsü sürekli elim oraya gidiyor ve artık kafamın şiddetli bir şekilde acıdığını hissediyorum.. devlet özel hiçbir şekilde randevu bulamıyorum var mı aynı durumu yaşayan ne geçirir ilaç bitkisel kürler her türlü tavsiyenize açığım 🥺😩