mematiii minikkurabiyee elbisesine uygun bak canım kendi tarzına göre birde kumaşı önemli aşırı ince olmasın.
Boncukdefne52 minikkurabiyee bulamazsanız bende var 2 defa giydim 1,2 saat kalmıştır üzerimde tertemiz . Zayıfladım baya o yüzden satmak istiyorum. İstediğiniz zaman resim atarım
Boncukdefne52 minikkurabiyee ya ben sizin mesajı şimdi gördüm, belki bulmuşsunuzdur ama ben yine de atayım 🙂
minikkurabiyee Boncukdefne52 doğum gününü kutladık 23 Şubat’taydi ama bende erken yaptım yinede çok teşekkür ederim belki başka arkadaşlar görür almak ister 🥰
minikmucizemaak minikkurabiyee bende de var nikahımda 1 kez giydim ama abartı der misiniz bilmiyorum istetseniz atsbilirim
minikkurabiyee minikmucizemaak doğum gününü yaptım 23 Şubat’taydi ama erken yaptık yinede çok teşekkür ediyorum 💓