Geçmiş olsun. Benim bebeğim de aynı ayda. Çok sık olmasa da birkaç kez yaşadık. Doktorumuz pişik değil, mantar olduğunu söyledi. Görünüm pişik gibi. Vücutta bulunan ancak zaman zaman sayısı artınca pişik gibi görünüm alan candida mantarı. Trosyd ve Hamazinc krem kullandık, geçti. Travazol krem de mantar ilacı ancak çok eskiden benim de kullandığım bir krem olması nedeniyle bebeğe ağır olabileceğini düşünerek kullanmadım. Onun yerine Trosyd krem kullandık.