Arkadaşlar benimle aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi, oğlumun dün son aşısı oldu kilo boyu çok iyi , ama ne doktor ne sağlık ocağı doktorları bu konu için birşey demiyor,çünkü sağlıklı beslenme yanı sıra birşey vermiyorum ,paketli gıdayı dahi bilmiyor oğlum aburcubur vs hiç vermedim , 1 günü kısaca anlatayım size anne sütü +devam sütü +sabah kahvaltısı zeytin ,peynir,yumurtası 2 tane ,baze avakado salatalık, öğlen uyanınca anne sütü ,meyve saati muz elma armut olmazsa olmazı, evde yaptığım az şekerli kurabiyelerden 2 3 tane yer ,sonra anne sütü ,derken akşam üstü çorbası her türlü çorbayı içer 2 kase ,akşam bizle beraber ana yemek pilav yoğurt tam porsiyon ,yanına haslama havuç brokoli cogunlukla veriyorum , yarım saat oyun oynuyor anne acıktım diyor anne sütü veriyorum durmuyor devam sütü yapıyorum ancak öyle doyma noktası , 2 saat oyun tekrar süt ve gece 2 kez acikiyor uyanıyor 🥹 ve boyle olmasıni doktorlar iyi işte diyor ,bazı tecrübeli anneler de ilerde daha da durmaz bunu engelle diyor ne yapacağım bilmiyorum sizde bu durumu yaşayan varmı