elifikra0910 benim de 1 yili gecti birakali sikinca ucundan ayni dediginiz gibi geliyor. Normal mi diye doktora da gittim tum degerlerim vs normaldi o da normal dedi sikmayin, ellemeyin dedi. Ki ellemiyorum da binde bir kontrol ediyorum ayni sanirim uzun bir sure de oyle devam eder sonra durur. Ama ekstra bir sey varsa doktora gidin isterseniz 😊