Başlayalı bi hafta oldu kızım kreşe gidiyor 2 yaşında aslında okulu öğretmeni çok seviyor ama sürekli hasta kreşten dolayı ve ben 6 gibi işten çıkıyorum akşam en geç 9 yatıyor. Henüz çok yeni biliyorum ama çok zorlanıyorum hem onsuz olmak hem yeni ev-iş düzeni bi haftadır yemeden kesildim resmen. Biri geçecek desin lütfen 🥺