Kızım 6 ay 25 günlük. Gündüz uykuları iyileşti elhamdülillah çok şükür ama geceleri canıma okuyor resmen. Gece ilk uykuya dalarken sorun yok ama sonrasında sürekli uyanıyor ya artık 15 20 dkda uyanıyor resmen. Beşiğe hiç koyamıyorum beşiğe koyduğum anda ağlıyor. Uykusunda anlayıp ağlıyor, gözleri hiç açmıyor bile ağlarken. Memeyle uyuyor ve uyurken hep memede kalmak istiyor. Onu asla bırakmayım istiyor ama ben de insanım benim de uykuya ihtiyacım var. Dişleri kaşınıyor, atak döneminde vs tamam ama çok yoruldum artık. Var mı buna bir çözümü olan?