arifesnlv Merhaba arkadaşlar ben devlet hastanesinde doğum yaptım doğumumdaki ebeleri bulma şansım var mı acaba isim soyisim bişey bilmiyorum maalesef 😔
denizse arifesnlv doğumumu şuan bulunduğum yerde özel hastahane olmadığı için devlette yaptım ay doğum ebeleri diyince ebelerin yanımdaki kadınlara köpek gibi davranması geldi aklıma aşırı kötüydü ve onlar yüzünden sezeryan olmak zorunda kaldım bazıları çok severek yapıyor mesleğini bazıları zorla yapıyormuş gibi değişikler travma sebepleri bende malesef Allah bildikleri gibi yapsın onları sırtımı temizlikçi abla ovaladi ağlarken beni o destekledi düşünün yani ve doğumdan sonra fototerapi aldı kızım kan uyuşmazlığı var diye aramızda o sırada o temizlik yapan abla geldi onu gördüm sarıldım çok teşekkür ettim o kadar mütevazi bir insandı ki Allah herkese merhamet duygusu versin ❤️
Deletedmom_220 arifesnlv gebelik okulu varsa oraya gidin. Yada hastanede kaldımız mı? O kata gidin. Elinizede çiçek alın onların odaso vardır
incirela Benim ebem çok suratsız biriydi ,doğum anım bilinç altımda çok kötü yerleşti. Tekrar cocuk sahibi olmayı düşünüyorum ama doğum anı düşündükçe tüylerim diken diken oluyor ,nasıl unutcam bilmiyorum
arifesnlv denizse amin insallah ebe çok önemli benim ebeler nöbet bitimi diye değişmişti ilk gelenlerde çok iyiydi sonrakiler de Allah razı olsun hepsinden rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın