Papatya-eylul88 Kızlar bebeginze corba yaparken ilikli kemk sulu yapiyoruz ya.normal suylami kariştiriyorsunuz pisirirken corbayii? Yoksa tamamen sadexe ilikli kemikten mi.ve kac aylik bebişiniz:)
[silindi] Papatya-eylul88 tamami ilik sulu agir olur normal su ile karistirarak yapabilirsin.20 aylik.
hellobeybi Papatya-eylul88 1 yaşında kızım. 7. aydan beri çorbalarına katıyorum ama suyla beraber. yani tamamen olması bence rahatsız edebilir beni pişirirken bile rahatsız ediyor fazlası😅
blogmomies Papatya-eylul88 En son doktora gittiğimde doktor bunu önermediklerini söyledi. İlikli su zaten tuzlu oluyor ve demir gelişimine falan bir katkısı olmuyor dedi. İlikli kemik suyu yerine direk kıyma ve et yedirin daha faydalı dedi. Bu arada bir arkadaşım 1 yaşına kadar düzenli olarak ilikli kemik suyu verdi çocuğuna ve demiri düşük çıkmış . Demir vitamini de vermemişti fazla ama hangisinden dolayı oldu bilmiyorum.
suheyla92 Papatya-eylul88 buz kaliplarina koydum her çorbaya bir küp atiyorum fazlasi agir gelir bebise. 9bucuk aylik
Papatya-eylul88 [silindi] hellobeybi kelebegiminannesiyim suheyla92 ayseee_ Kızlar son bir şey sorucam peki kaynatma işlemi bitince sogumasini bekliyoruz ya buzluga kaldirmak için o sırada üzerinde yag katmani gibi birşey oluşuyor.nedir o yagmi veya başka biseymi.ne yapicaz onu?
Papatya-eylul88 hellobeybi evet bende 7.aydan beri katiyorum şimdi 14 bucuk aylik acaba nasil yapsam dedim:))bitti yeni kaynatcM da aklima geldi oyle:)
Papatya-eylul88 blogmomies ben hergun mutlaka et yediriyorum her yemegine kiyma katarım ama çorbalarinada ilikli kemik koyarim
kelebegiminannesiyim blogmomies et felan yemiyor içerse çorba içer anca. Çorbanın içinde ee ağzına bir şey gelsin direkt çıkarıyor. Biz de anca ilik suyu ile yapalım çorbayı öyle vitamin alsın dedik. Onun da faydası yokmuş 🤦♀️ 18 aylık olacak bu arada
blogmomies kelebegiminannesiyim Doktor öyle söyledi bana da ama madem yemiyor mecbur artık . Umarım faydası oluyordur ♥️
ayseee_ Papatya-eylul88 hepsi çok ağır ve yağlı olur olmaz bebekken az çorba yaptığım için bir küp atıyordum yetiyordu sonra iki Kip Kadar attım ( buz kalıplarına koyuyorum) şimdi 21 ayli bi pet bardağı koyuyorum