aaafnk muhtemelen doymuyor olabilir. Emmediği için tam fikir de yürütüp yanlış yönlendirmek istemem ama kendi bebeğimden yola çıkarsam bence mızmızlık halinden dolayı acıkma süresi kısaldı diye düşünüyorsanız yanılıyor da olabilirsiniz. Mesela oğlum şuan atak haftasında (belki sizinki de öyledir) ve geceleri de sık sık uyanıyor ve sadece göğsümde susuyor/sakinleşiyor ama asla emmiyor. Öylece memede duruyor, onunla oynuyor ve uyuyakalıyor tekrar. Önce bir öğün arttırın mama ccsini isterseniz. Bir sonraki acıkma belirtisi normalden geç geliyorsa sorun açlıktır. Değilse atak ile alakalı olabilir mızmızlığı.