Merhaba 9günlük olduk bugün sarılığımız var doktor iki saatte bir emzir dedi mamada ver dedi bnde öle, yapıyorum ama uyanmıyor ama besliyorum hep memede uyuyo kalıyor uyanmak, istemşyor zorluyorum biberonla veriyorum gerkerise anne sütünü aç brakmıyorum normal mi acaba uyanmaması 2saatte bir emiyor sütünü alıyor