ceylanay ayy ne güzel ben devlette yoktur diye düşünüyodum ssdv hatta bulunduğum ilin özelinde bile yoktur diye tahmin ediyodum peki birşey daha sormak istiyorum neden normal doğum istediniz ve sizce hangi doğum daha iyi çünkü bende sezeryan oldum ve benim için çok kötüydü