Selimselim Nasıl olur? Ben yıkıyorum kuruduğu anda koku filan kalmıyor. En azından birkaç gün mis kokulu nevresimle uyumak istiyorum. Bunun için ne yapabilirim? Hurçta saklıyorum bu arada
SiprayiL Selimselim yumoşun çamaşır parfümünü alabilirsinnnn,bir de lcwde sabunlar var onları dolaba nevresimlerin arasına koyuyorum çok güzel kokuyor
aslananne27 Selimselim bn dolaplarım için bu koku veren tozlar var. Pakette dolaba koyuyorsun her dolabı açtığında Miss gibi koku gelıyor kıyafetlere de sınıyor kokusu çok güzel 🤌🏻
bilgep48 Selimselim deterjan markasını değiştirebilirsiniz. Çamaşırlarınızi çok askıda birakmayin. ben sadece deterjan kullanınca bile koku devam ediyor. Bingonun sıvı çamaşır deterjanı da yumuşatıcısu da kalıcı
Tatlican Selimselim Benden tavsiye kışın fazla kokulu kullanmayin Ben oda kokusu koydum 1ayda 2kere burnu tkanp hasta oldu normal olmuyordu Hatta abc sıvı kuruyunca hic kokusu yok bilerek onu kullaniyorm
Selimselim aslananne27 Aa nerde satılıyor hiç denk gelmedim. Koku kesesi mi acaba? Bir de kıyafetlere nevresimlere kokusu siniyor mu
aslananne27 Selimselim şöyle canım ama ben Türkiye’de kalmıyorum bu tür ürünler de orda da vardır ama yasadığınız yerde rosman veya dm varsa bulabilirsin 😊
Selimselim bilgep48 Ben de bingo kullanıyordum aslında. Mor olanı ve giysi şampuanı yazanı kullandım, siz hangisini kullanıyorsunuz acaba
bilgep48 Selimselim normal sıvı deterjan(kırmızı renkli olan) nevresimlerde de yine kırmızı olan yumuşatıcı
Selimselim aslananne27 Ah bir de fotoğraf çekmişsiniz canım anne çok teşekkür ederim, rossman var bakacağım
nslhnak Selimselim yumoş amber kullanıyorum aşırı güneşte bırakılıp çok kuruyunca gidiyor genelde. Birde katladığım zaman hemen kullanmıyorum o nevresimi iyice siniyor o koku