melisaiscn benim uzun yolculuk yaptıktan sonra oldu yoksa nadir olurdu içerden şişlik var birde yırtılmış gibi kesik var kanama oluyor ne kullandıysam fayda etmiyor herşey kullandım sıcak yapıyorum zonklaması hafifliyor ama ağrıma devam ediyor yerimden hoplatıyor o derece ağrı illet birşey