kubrace 6 aylık Bebeğim gece uykusunda emdikten sonra memeden ayırıp yanına yatıyorum biraz ninni biraz elini tutup kendi uyuyor sizce desteksiz uyku oluyor mudur ileride zorlanır mıyım
Snowglobe kubrace yanınıza çalıştırmayın. Şuan rahat gelebilir. Ama büyünce çok zor olur . emen bebek için zaten meme destek en başta
kubrace Snowglobe uyumayı bilmiyorlar ki desteğe ihtiyaçları var araştırsanız benimki en masumu diye düşünüyorum
Snowglobe kubrace 2 cocuğum var. Emin olun en kmtüsünü yapıyorsunuz. İleri de karı koca aynı yatakta yatamaz hale gelirsiniz
Snowglobe kubrace o yüzden beşiğine alıştırın. Çünkü böyle siz yanında kalkınca o da uyanacaktır. Çünkü çok küçük ve sadece sizin kokunuzu biliyor
kubrace Snowglobe dalınca yatağına koyuyorum uyuyor gece ağlayınca hemen almıyorum bazen susup uyuyor bazen dalamıyor geri tekrar mememeye aliyorum uyuyor geri yerine koyarım