Oğlum 3 yaşında. Daha önce bırakmayı deneyememe sebebim çok hastalandık hastanede yattık vs. Ama şuan yaşı sebebiyle acilen bırakmak istiyorum. Bugün bezi çıkardık, bu arada çok erken konuştu, klozete oturuyor çişini yapıyor sifona basıyor vs bunlarda hiç sıkıntı yok. Korku vs asla yani. Ama bi yandan altına da yapıyor. Mesela gidiyoruz çişini yaptırıyorum bi bakıyorum 3-4 dakika sonra altına yine yapmış, dakika başı sorunca da bana kızıyor of canımı sıkıyorsun sürekli söyleyerek diye. Ne yapcam bilmiyorum ilk gün sürekli sürekli altına yapması normal mi, meselq hiç anne çişim var demedi, götürünce her şeyi yapıyor ediyor ama asla geldi diye de söylemiyor ve ben hatırlatmama rağmen söylemiyor. Çok yiyip içen bi çocuk öyle yarım saatte bir vs asla değil çişini çok sık yapıyor