Kkg merhaba ben süt ve süt ürünlerini kestim oglum için doktor kesin dedi belirtiler olunca on gündür yemiyorum fakat bugünlerde emmek istemiyor emse de çok ağlıyor karnı gürül gürül mesela keyfi yerinde ona rağmen ama emerken bırakıp çekiliyor geri geliyor bu ne anlama geliyor ya Allah için bilen varsa söylesin