mom97X Bebeklerinizin kulağını kaçıncı ayda deldirdiniz ? Ve bebeğiniz bir sorun (ağrı gibi) yaşadı mı ? •Deldirme karşıtları yazmasın, deldirenlere soruyorum 🪻
heidigril mom97X bende merak ediyorum yaa 20.5 aylık toka takınca çıkarıp atıyor küpeyide çekiştir diye korkuyorum 2 yaşını tamamlamasını bekliyorum. Parkta bi kadınla tanıştım çocuğa tokalar küpeler künye falan takıyor dedim nasıl durduruyor benim ki asla dedim küçükken taktım alışık dedi hatta çıkınca taktırıyor dedi yani galiba taktırmak isteyen için en iyisi erken olan
merve171214 mom97X 5 aylıkken deldirdim şuan 13,5 aylık hiçbir sorun yaşamadık ağlamadı bile hissetmedi hiç
duhalinamom mom97X valla kızım 6 aylık olduğu gün deldirdim hiç ağlamadi diyebilirim huysuzluk felan da etmedi bnce akllında varsa deldirt büyüyünce kulaklarıyla çok oynuyorlar şimdi 10 aylık kızım hiç yara felan da olmadı krem birşeyde kullanmadim ilk zamanlar çıkartım duştan sonra kulaklarını temizledim sorma geri taktım baya uzun zamandır hiç çıkartmdım
mom97X Antep27 benimki de 7 aylık oluyor deldirmek istiyorum eczaneci 1 yaşında olsa daha iyi olur dedi
yasmiiina 17 aylıktı. İlk anda hem yabancıladı hem de o çıt sesinden korkup ağladı tabi. eczanede oyun alanı vardı hemen orada sakinleştirmiştim. Sonra hiç ağlamadı ellemedi. Hatta ara ara aynaya bakıp ayy yapıyordu😂
mom97X yasmiiina maşallah 💜 benimki 7 aylık olucak, deldirmek istiyorum ama eczaneci 1 yaşında olsa daha iyi olur dedi
yasmiiina mom97X bence de en azından 1 yaşını beklerseniz daha iyi olur. Şimdi diş çıkarma döneminde kulağıyla oynayabilir
Rabiaca 1 yaş ilk ağladı 5-10 dk sonra unuttu uyku sattiydi uyandıktan sonra da birkaç kere dokunmsk istedi . Başkada sorun olmadı krem felanda sürmedım sürekli oynattım yeni olduğu için yapışırsa sıkıntı olur