Merhabalar kızım 8 ay 27 günlük
Bir süredir iki uyku yapıyoruz
Normalde 8.30/9 arası kalkar, 11 gibi 40dk bazen bi saat uyur sonra 15.30da 1 saat15 dk uyur, 21de de yatar
Diş ve atak dönemi sebebiyle (sanırım) ⅔ saatte bir ağlayarak uyanıyordu tetagil veriyordum falan
Sıkıntım şu; son iki üç gecedir 2de ya da 3te uyanıyor, emince tekrar uyurdu normalde ama uyumuyor bi saat kadar ayakta kalıyor
Işık açmıyprum, konuşmuyorum, yanına uzanıyorum, bazen ayağımda sallıyorum bazen memede geri uyuyor ama bir saat ayakta kalıyor..
Yanlışım nerede acaba?
Bazı anneler görüyorum 7de 7.30 da ayakta falan yazıyorlar benim bebem öyle değil
Öylesi mi daha iyi böylesi mi onu da bilmiyorum
Sürünüyordu şu sıra emeklemeye de başladı koltuklara tutunup kalkma çabası da var oy oy
Gündüz enerjim bitince gece bari rahat etsek diyorum ama olmuyor 🥺