nrgrvn evet ben anestezi almadan olmuştum 13 yaşındaydım, aç oluyorsunuz zaten midenizden bir şey gelmiyor ince bir boru yutturuyorlar size siz sürekli öğürüyorsunuz ama siz öğürdükçe onlar boruyu itiyor, içerde gezerken karında hava gaz çok birikiyor bana sürekli hadi gaz çıkar demişlerdi ama ben çocuk olduğum için çekinmiştim çıkaramamıştım öyle bir sorun yaşadığımı hatırlıyorum. Bir de bol miktarda tükürük salya balgam gelmişti öğürdükçe ama çok canım yanmamıştı